Sinteza Termenii si Conditiile Serviciului (TCS):

  • SPAM-ul este interzis pe serverele CHML, pentru toate serviciile oferite;
  • Atacuri informatice / scanari de retele / flood (atacuri tip DoS) sunt absolut interzise;
  • Materiale ilegale: porn/warez/torrents sunt interzise;
  • Este interzisa gazduirea pe serverele CHML a jocurilor de orice fel (de exemplu, dar fara a se limita la: Counter Strike, Metin, etc), precum si a site-urilor de promovare sau care relationeaza in orice fel cu servicii de jocuri (de exemplu, dar fara a se limita la: servere de jocuri, conexiuni cu servere de jocuri, colectare statistici din servere de jocuri).

Toate tipurile de activitati cuprinse in sinteaza TOS vor fi sanctionate cu suspendarea imediata a serviciului, fara notificare prealabila a clientului, si fara returnarea contravalorii serviciilor deja achitate.

CHML Web Services SRL prelucreaza date cu caracter personale cu respectarea reglementarilor legale in vigoare. Pentru mai multe informatii puteti accesa pagina Prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal.

Termenii si Conditiile Serviciului (TCS) pentru clientii CHML Web Services

CHML Web Services SRL este de acord sa furnizeze serviciile catre client, numai cu respectarea TCS.
Prin achizitionarea si utilizarea serviciilor oferite de CHML, clientul se oblige sa respecte TCS.
Toate clauzele contractuale sunt supuse TCS. CHML isi rezerva dreptul de a modifica TCS ori de cate ori este necesar.
Acest acord a fost stabilit (emis) conform legislatiei romanesti.
  • TCS interzice utilizarea serviciilor noastre pentru activitati ilegale. In consecinta, utilizatorul va fi de acord ca CHML sa divulge orice informatii (IP-ul, toate informatiile din contul utilizatorului etc) reprezentatului legal care va efectua o plangere in scris, fara informarea in prealabil a utilizatorului. CHML va avea dreptul de a opri furnizarea de servicii stabilite in acest acord.
  • Utilizatorul recunoaste natura/tipul de serviciu furnizat de CHML, dar si valoarea tarifelor/serviciilor. CHML isi rezerva dreptul de a modifica tarifele comunicand aceste intentii in prealabil utilizatorului prin intermediul acestui site web si prin email.
  • Utilizatorul va primi serviciile solicitate imediat cum va efectua plata acestora in contul CHML. Platile ulterioare se vor efectua periodic, asa cum vor fi stabilite de comun acord. In cazul in care se inregistreaza maxim 7 zile calendaristice de intarzieri in efectuarea platii, CHML poate intrerupe furnizarea de servicii. Daca se doreste reconectarea la serviciul intrerupt din cauza neplatii la timp, CHML poate emite utilizatorului o factura reprezentand taxa de reconectare. Contractele celor care vor inregistra intarzieri in plata serviciilor care depasesc 30 zile sau mai mult, vor fi automat anulate si li se vor aplica o taxa finala de penalizare. Datoriile care nu vor putea fi recuperate de CHML, vor fi date spre recuperare unor firme specializate de colectare a creditelor. In cazul in care utilizatorul isi va achita datoriile, in urma actiunii firmei specializate de colectare a creditelor, utilizatorul va fi de acord sa achite o taxa de "Prelucrare si Colectare", taxa care are valori intre 100 EUR si maxim 400 EUR fara TVA. In cazul in care doriti anularea contractului, va rugam sa urmati procedurile descrise mai jos.
  • Toate contractele vor fi incheiate pe o perioada de un (1) an daca nu sunt alte specificatii. Contractul va fi prelungit automat cu inca 1 an in cazul in care nici una din parti nu isi manifesta in scris intentia de reziliere a contractului.
  • Toate platile efectuate catre CHML sunt nerambursabile. Aici sunt incluse taxa de instalare, taxa de activare a serviciului , taxele lunare de plata a serviciilor, precum si orice alte servicii ce sunt oferite utilizatorului pe parcursul desfasurarii contractului.
  • CHML poate decide sa suspende furnizarea de servicii sau sa anuleze acest acord (intelegere) pana cand utilizatorul isi va achita in totalitate datoriile. Aceasta suspendare nu-l va exonera pe utilizator de responsabilitatea de plata a tuturor datoriilor acumulate.
  • Cererea de anulare a serviciilor trebuie efectuata in scris cu cel putin 30 de zile notificare, dar nu mai devreme de 3 luni de la data semnarii contractului.
  • Utilizatorul recunoaste ca serviciul furnizat ar putea fi intrerupt din mai multe motive, altele decat neglijenta furnizorului CHML si astfel prejudiciile rezultate din oprirea serviciilor sunt dificil de stabilit. In consecinta, utilizatorul este de acord ca CHML nu va fi pasibil de orice fel de prejudicii aparute din aceste cauze, dincolo de controlul direct si exclusiv al CHML. In cazul in care apar intreruperi in furnizarea de servicii din neglijenta CHML, suma de rambursare nu poate sa depaseasca o suma echivalenta cu taxa lunara platita de utilizator catre CHML. Sub nicio forma CHML nu va fi acuzat de alte prejudicii, pierderi sau pagube.
  • CHML ofera clientilor sai 24/7 suport tehnic pentru accesarea serverelor prin tichet, email si telefonic. CHML nu ofera suport tehnic pentru aplicatii specifice, cum ar fi programe CGI, HTML sau orice similar, care nu tin de functionarea intrinseca a sistemului de operare. CHML nu ofera suport tehnic clientilor dumneavoastra, in caz ca sunteti in situatia sa revindeti serviciile noastre, sunteti responsabil sa asigurati suportul tehnic acestora.
  • CHML interzice trimiterea de emailuri SPAM. Clientii nostri nu au voie sa utilizeze sau sa permita altor utilizatori folosirea retelei CHML pentru a trimite emailuri SPAM. Clientii nostri nu au voie sa gazduiasca sau sa permita gazduirea site-urilor sau informatiilor, a caror publicitate este facuta prin emailurile SPAM. De asemenea, este interzis trimiterea de emailuri prin SOCKS, HTTP sau alte proxy-uri similare care efectueaza o conexiune SMTP ( port 25 TCP) catre alte servere de email. In cazul in care nu sunt respectate aceste cerinte, serviciile furnizate vor fi suspendate pe o perioada determinata sau complet. Incalcarea acestor reguli duce la aplicarea unor pedepse grave, inclusiv incheierea contractului cu CHML. In incercarea de a preveni astfel de evenimente, va rugam sa monitorizati permanent emailurile trimise de pe servere.
    • Violarea politicii ANTI SPAM va duce la penalizari drastice(severe). Pana sa va notificam in privinta violarii politicii de SPAM, CHML va initia o investigatie imediata. In timpul acestei investigatii, CHML ar putea sa restrictioneze accesul clientului respectiv la reteaua interna pentru a preveni alte probleme. Daca un client CHML va fi gasit ca incalca politica ANTI SPAM, CHML isi rezerva dreptul de a restrictiona, suspenda sau inchide serviciile clietului. Pentru viitor, CHML isi rezerva dreptul de a urmari recuperarea tuturor costurilor asociate cu investigatia incalcarii politicii justificate. CHML va notifica oficialitatile de stat daca se considera ca violarea politicii CHML reprezinta o infractiune pedepsita prin legi romanesti sau internationale.
    • Clientii nostri vor fi responsabili pentru actiunile clientilor proprii in reteaua CHML. Va recomandam sa dezvoltati o politica similara si sa o aduceti la cunostinta clientilor dvs..

INFORMATIE IMPORTANTA

Orice site-uri sau servicii care promoveaza spam-ul sau determina ca orice spatiu din IP-urile CHML de a fi listate in bazele de date SPAM (spamhaus.org, spamcop.net etc) vor fi suspendate. Serverul nu va fi reconectat pana cand veti fi de acord sa mutati imediat orice sau toate urmele materialelor incriminatoare pana la reconectare si sa ne dati permisiunea de a accesa serverul pentru a fi siguri ca acele materiale au fost mutate in intregime. Incalcari severe ar putea sa rezulte imediat si permanent deconectarea serverului din reteaua noastra fara notificarea clientului. Orice server vinovat de o a doua incalcare a politicii va fi imediat si permanent deconectat din reteaua noastra, fara vreo notificare in prealabil a clientului.

Reteaua

  • Clientul este de acord ca latimea de banda sa nu depaseasca numarul de GB/luna sau megabiti/secunda asa cum a comandat in conventia de utilizare. CHML va monitoriza modul de utilizarea a latimii de banda. CHML va avea dreptul de a actiona in cazul in care clientul depaseste latimea de banda fata de ceea ce a fost convenit la semnarea contractului. Aceasta actiune a echipei CHML va atrage aplicarea de taxe aditionale, intreruperea conexiunii sau intreruperea unor/sau tuturor serviciilor, sau incheierea colaborarii.
  • CHML nu este responsabil de securitatea serverului dvs. Sunteti responsabil de asigurarea securitatii propriului server prin update-uri ale OS-ului si/sau a programelor folosite pe server. Utilizatorilor le este interzisa distrugerea sau incercarea de distrugere a securitatii retelei CHML. Distrugerea sistemului sau securitatii retelei poate duce la raspundere penala sau civila. CHML va investiga evenimentele care implica astfel de abateri si va coopera cu reprezentatii legali autorizati in trimiterea in judecata a utilizatorilor care sunt implicati in astfel de abateri. Aceste abateri sunt:
    • Accesul neautorizat la conturile altor utilizatori.
    • Incercarea de a proba(verifica), scana sau testa vulnerabilitatea sistemului sau a retelei sau incalcarea masurilor de securitate fara autorizare corespunzatoare.
    • Incercarea de a interfera cu serviciul oricarui utilizator, host sau retele, aici incluzanduse, fara nicio restrictie ceea ce inseamna overloading, "flooding", "mail bombing" sau "crashing".
    • Falsificarea headerelor emailurilor trimise de pe server.
    • Orice actiune care are ca scop obtinerea de servicii fara ca utilizatorul respectiv sa aiba dreptul de a beneficia de acele servicii.

Notificarea abaterii

  • CHML are dreptul de a verifica activitatile clientientilor sau utilizatorilor, pentru a se determina daca a aparut vreo nerespectare a TCS dar nu ne asumam nicio raspundere si nici nu suntem obligati sa efectuam activitati de monitorizare in vederea depistarii infractiunilor.
  • Prima abatere: Orice utilizator depistat de echipa CHML ca n-ar fi respectat TCS va primi un email in care va fi informat de incalcarea regulii/regulilor si va fi notificat sa se abtina de la actiuni de acest fel in viitor.
  • A doua abatere: Utilizatorii care vor fi descoperiti ca au efectuat o a doua nerespectare a uneia/mai multor TCS vor fi imediati suspendati sau li se va inchide serviciul fara a fi notificati in prealabil.
  • Ne rezervam dreptul de a va bloca IP-urile implicate in actiuni interzise, daca se considera ca activitatea ofensatoare cauzeaza mari probleme altor retele sau servere - in particular, daca aveti deschise "open-relay"-uri pe propriul server sau daca atacuri DDOS pleaca chiar de pe serverul dumneavoastra. In cazuri rare este posibil sa fim nevoiti sa oprim furnizarea serviciului chiar inainte de a avea ocazia sa va contactam. Daca suntem nevoiti sa facem acest lucru, va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va informa despre acest lucru.

Suspendarea serviciului sau anularea

CHML isi rezerva dreptul de a suspenda accesul la retea oricarui client, daca administratoriii retelei CHML considera ca serverul clientului respectiv nu respecta una/sau mai multe din TCS. Daca se descopera activitate nepotrivita(neadecvata), toate serverele clientului respectiv vor fi dezactivate pana se va efectua o cercetare completa. Clientul nu va fi notificat in prealabil. In cazuri extreme, vor fi implicate si autoritatile legale ale statului. Pe perioada suspendarii serviciului, clientul nu va fi rambursat.

CHML isi rezerva dreptul de a modifica oricand Termenii si Conditiile. Toate clientii si resellerii care apartin de CHML trebuie sa fie de acord cu regulile prezentate mai sus. Nerespectarea termenilor si conditiilor va fi urmata de anularea serviciilor. Veti fi direct raspunzatori de actiunile clientilor dvs. care nu vor respecta termenii si conditiile prevazute de CHML. De aceea, este in interesul dvs. sa implementati niste termeni si conditii similare sau mai stricte.

CHML doreste sa evidentieze ca acceptand TCS, clientul asigura CHML ca a luat cunostinta de consecintele care pot aparea in cazul abaterilor. Acestea pot conduce la pierderi in defavoarea CHML sau lansarea de acuzatii impotriva CHML de la o terta parte. In cazul in care CHML va fi urmarit juridic din cauza unui client sau din cauza activitatii utilizatorului unui client, toate cheltuielile , inclusiv cheltuielile de judecata, precum si despagubirile vor fi platite de clientul respectiv in favoarea CHML.

Toti clientii trebuie sa furnizeze CHML informatii de identificare clare, corecte, la zi: e-mail, fax, numar de telefon si persoane de contact.

CHML nu isi asuma nicio responsabilitate pentru materialele postate in reteaua CHML de catre altcineva si nu de CHML sau angajatii CHML. CHML nu este responsabil de continutul site-urilor aflate in reteaua CHML. CHML nu este responsabil de continutul neadecvat postat pe unele siteuri gazduite de CHML, si de asemenea CHML nu este responsabil de actiunile oricarei persoane/companii fata de abaterile de la regulile interne de utilizare care pot afecta o alta persoana/companie.

CHML nu este responsabil pentru prejudiciile (problemele) care ar putea sa suferere business-ul DVS. CHML nu ofera garantii pentru pierderi de date rezultate din intarzieri, nelivrari, livrari gresite sau orice alte intreruperi cauzate de CHML.

Nu aveti voie sa gazduiti virusi, servere IRC sau conturi shell ("shell accounts"). Contractul va fi anulat , serverul va fi deconectat si nu veti beneficia de nici o rambursare daca vor fi gasite astfel de site-uri sau materiale gazduite.

Dvs. in calitate de client CHML sunteti singurul responsabil pentru continutul stocat pe serverele care va deservesc pe dvs sau pe clientii dvs.

CHML va poate oferi sau va poate instala gratuit sau contra cost mai multe programe oferite de catre terti ( Exemple: cPanel, Plesk, Webmin etc). Sunteti de acord cu faptul ca CHML nu va poate oferi suportul tehnic pentru folosirea si administrarea acestor produse sau servicii. Daca aveti intrebari legate de utilizarea sau functionarea acestora va rugam sa va adresati producatorilor, accesand site-urile lor de suport tehnic sau orice alta forma de comunicare. CHML nu poate fi facut raspunzator de pagubele produse direct sau indirect din folosirea sau imposibilitatea folosirii unor programe create de catre terti. Clientii sunt direct raspunzatori daca nu respecta termenii si conditiile impuse de catre tertul furnizor de servicii sau produse. Clientii sunt de acord sa nu stearga, modifice sau altereze orice sigle, marci inregistrate sau alte afisari ale dreptului de proprietate care apar pe produsele sau serviciile oferite de catre terti si instalate de catre CHML pe serverul clientului. Mai mult, clientul se obliga sa nu incerce sa decompileze / dezasambleze / "reverse engineer" produsele sau serviciile oferite de terti.

Ne rezervam dreptul de a refuza oricand, pentru orice motiv (indiferent de motiv), furnizarea de servicii oricarei persoane / companii.

Contestarea sumelor facturate

Chiar daca nu sunteti de acord cu sumele facturate aveti obligatia sa platiti aceste sume la termenele prevazute pentru a nu va fi intrerupt serviciul. CHML va analiza contestatia dumneavoastra si daca se dovedeste intemeiata vom credita valoarea facturii din luna urmatoare cu suma incasata in plus.

Promotii

Anumite promotii se adreseaza exclusiv clientilor noi.

Daca nu este altfel specificat, promotiile sunt valabile exclusiv pentru comenzi noi.

In cazul clientilor care doresc sa schimbe pachetul de servicii, migrarea datelor este in sarcina acestora, in lipsa unui pachet de management activ.



Data ultimei modificari a Termenilor si Conditiilor: 1 Februarie 2016, 11:37AM
De ce sa alegi SRV.ro?
De peste 10 ani CHML Web Services SRL ofera servicii profesionale de colocare, servere dedicate, servere virtuale si gazduire web, in datacenter-ul propriu.
  • Peste 10 ani de experienta
  • Conexiuni internet redundante
  • Retea bazata pe echipamente CISCO
  • Protectie DDoS Arbor Networks
  • UPS de protectie si backup
  • Generator electric performant
  • Uptime garantat prin SLA
  • Tehnicieni on-site 24/7
  • Suport telefonic si email 24/7
website partners