Un server dedicat aplicatiilor business sau chiar un server personal isi gaseste cel mai bine locul in centrul nostru de date. Serverul dumneavoastra va fi gazduit intr-o retea BGP redundanta, va fi protejat impotriva caderilor de tensiune, va fi pastrat intr-un mediu cu temperatura si umiditate controlata.
Nu doar ca va fi mai ieftin sa aduceti serverul la noi, in loc de a il pastra la birou sau acasa, dar veti beneficia de mai multa siguranta si de o viteza mai buna. In plus, echipa noastra de suport este disponibila 24/7 pentru a va asista in rezolvarea oricaror probleme pe care le-ati putea avea pe server. Avem in stoc componente si servere pe care vi le putem pune la dispozitie in cazul unor defecte hardware.
In abonamentul pe care il veti plati sunt incluse toate utilitatile necesare pentru functionarea neintrerupta precum si accesul neintrerupt in reteaua Internet a echipamentelor dumneavoastra: alimentarea cu energie electrica, prin UPS si generator de backup, racire precum si accesul in Internet prin retea BGP redundanta. Nu exista alte costuri ascunse. Suportul tehnic 24/7/365 este deasemeni inclus in abonament.
Am tinut sa subliniem acest aspect, deoarce parte dintre furnizorii de servicii de colocare din piata romaneasca promoveaza preturi mici, dar care pot sa nu includa facilitatile strict necesare unui echipament colocat: alimentarea cu energie electrica si accesul in reteaua Internet. Cu alte cuvinte, pretul mic cu care sunt promovate serviciile pot include doar spatiul in rack, energia electrica si conexiunea la internet fiind facturate separat.
SLA (Service Level Agreement) sau in romaneste Garantie Nivelului de Disponibilitate, se calculeaza ca fiind perioada dintr-o luna in care serviciile au functionat fara intrerupere, fiind exprimat ca un procent din intreaga durata a unei luni. Aceste este un indicator major al calitatii serviciilor pe care un furnizor de colocare il furnizeaza clientilor.
Va garantam contractual ca echipamentele dumneavoastra vor fi accesibile in Internet 99.95%. In ultimul an, am atins un SLA de 100%, dar nici un furnizor serios nu isi poate permite sa garanteze contractual un SLA de 100%.
Redundanta echipamentelor din centrul de date precum si procedurile de interventie in cazul aparitiei unei probleme ne permit sa va garantam contractual un SLA de top.
Pentru lucrari de interventie de orice fel, accesul la echipamentele dvs. gazduite in centrul nostru de date este garantat 24/7. Desigur, veti fi insotit de un angajat al firmei pe perioada accesului in centrul de date. Accesul este permis printr-o programare telefonica cu cel putin o ora inainte, sau, pentru situatiile de urgenta, accesul va fi permis pe loc.
Odata cu accesul, veti beneficia de consola de interventie, precum si de eventuale unelte (surubelnite, cabluri de alimentare, cabluri UTP, echipamente de retea) care va sunt necesare pentru interventie.
Optional ne puteti angaja pentru administrarea serverelor dumneavoastra. Dispunem de specialisti capabili sa efectueze toate operatiile, de la instalare, configurare, securizare la nivel de sistem de operare si aplicatii. Vom monitoriza functionarea la nivel de serviciu sau aplicatie, si vom interveni 24/7 in cazul aparitiei oricarei probleme.
1 Exista posibilitatea de a ruta clasele proprii pe AS-ul CHML sau crearea unei sesiuni BGP proprii. Aceasta optiune include taxa de setup si mentenanta.
* Conexiunea, banda alocata, IP-urile alocate precum si puterea sursei se pot configura in momentul plasarii comenzii. IP-urile suplimentare ce depasesc un numar de 4/server se aloca conform cerintelor RIPE, cu justificare.